tirsdag 6. november 2012

Sangliv

Etter å ha uttøvd bortimot et liv som sanger, stopper jeg aldri å forundres over den universelle kraften som sang har. Både overfor publikum som mottar , men også for meg selv som utøver.

I løpet av de par siste årene har antall opptredener og konserter økt og jeg befinner meg ofte på en scene, enten om det er med band, en musiker, storband, Lava eller andre konstellasjoner.
Jeg føler at min sangutøvelse har kommet over i en annen dimensjon. Jeg merker rett og slett at å synge står i direkte kontakt med mitt indre sjeleliv.

Det er en ubeskrivelig følelse å kjenne at jeg greier å formidle alt jeg tenker og mener via sangen.
Og det som er enda bedre, er at jeg kjenner at sangen griper direkte inn til mitt publikum.
Dette er veldig sterk opplevelse , nesten spirituell og sanselig og utrolig inspirerende å kjenne på.

Sangen er vårt verdenspråk. Sangen skiller ikke mellom raser og religion, mellom fattig eller rik. Den når frem til alle.
Dette er min livsoppgave; jeg synger og den kommer til å vare hele livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar