fredag 6. april 2012

Velkommen til min verden

Hei du som leser!
Velkommen til min verden i musikk og kreativitet... En spennende verden som jeg lever ut til det fulle. Etter å ha vært i musikken i bortimot et helt liv, så tror jeg at mine erfaringer og tanker kan ha en viss interesse for musikkelskere og andre.
Jeg har vært privelegert, å kunne leve av musikken, og gjøre det fremdeles, er bare helt utrolig herlig og har vært veldig givende.
Det har vært opp - og nedturer som i ethvert annet yrke og liv, men i det store og hele har det bare vært en storartet drøm.
Alt i livet inspirerer meg - fra hverdagslige opplevelser til store og dramatiske hendelser.

Men, jeg kommer også til å blogge her om andre ting, og en av dem er mat - god mat. Som utpreget livsnyter er jeg lidenskapelig opptatt av god mat og perfekte smaksopplevelser.
Jeg anser meg selv som utrolig kresen, men langtfra snobbete, så lenge råvarene er gode er sjansene for et godt måltid de aller beste.
Jeg er en flink hobbykokk og elsker å lage mat, selvfølgelig med god vin til - og et perfekt restaurantbesøk er kanskje den beste investeringen man kan gjøre for et litt bedre - og kanskje lengre liv.

Ellers er jeg glødende samfunnsengasjert og kommer nok til å ytre meg innen det meste.... Hopp!!! og nyt livet, hver dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar